Avrupa Bugün Sıfırdır



Avrupa harpten sonra bitmişti. 2 Dünya harbiyle Avrupayı bitirdiler. 2. DÜnya harbiyle tam bitirdiler.
Bugün Avrupa sıfırdır. Ne ordusu var dosdoğru, ne kaynakları var. Önceden sömürgelerden geçiniyordu şimdi oda yok. Ben Avrupaya çok sık sık gidiyorum, konuşmalar yapıyorum. Birde bir huyum vardır halkın arasına karışıp herkesle konuşurum, üst tabakayıda tanırım her ülkede. Avrupa da şimdiye kadar bizde ki gibi Avruğa Birliği deyip duran ayarlı basın-yayın hariç Avrupa Birliğinden memnun olan bir tek kişiye rastlamadım. Tek kişiye rastlamadım kaç senedir. Bu bir hikayedir, efsanedir Küresel Kraliyet'in kurulmasında ara nağmelerden biridir. Maksat Avrupadaki insanların kimliklerini tek tek yok etmektir. Zaten Avrupa 1945'den sonra hapı yutmuştur. Hatta 45'den sonra öyle görünüyor ki sonradan bakıyorum tabi o zaman onu düşünmedim. Avrupa'nın 19, 20. yüzyılda 1930'a kadar bir altın çağ yaşadı bilimde, sanatta, felsefede vb. alanlarda.
Bayağı muazzam Almanya, Avusturalya... Tabi bunlar kırpıldı. Kültürnü yok etme oyunları sadece Türkiyede yapılmıyor. Mesela Almanya'da da çok yapılıyor. Orda da aklı başında kişiler şikayetçi, gençler falan perişan. Nasıl bizde eğitimi kırpıp kırpıp Türk tarihini okutmayacaksın, Türk coğrafyasını okutmayacaksın, dilini yok edeceksin. Dilini yok ederken yabancı dille eğitimide hiçbir şey öğrenemeyesin diye yapılıyor zaten. Çocuklardan bir çok mektup geliyor. Biz diyodukta anamıza, babamıza korkuyorduk yanlış biliyoruz falan diye ama şimdi anladık hakikaten hiçbir şey öğrenemedik diyorlar.

YAZIDA BİR KUSUR GÖRDÜYSENİZ KONU BAŞLIĞINI VE HATANIN BULUNDUĞU YERİ İLETİŞİMDEN BİLDİRİNİZ.

0 yorum:

Yorum Gönder

"Bana soruyorlar seni niye gizli cemiyetlere üye yapmadılar? Biz de dedik ki, arkadaş bizim gördüğümüz şimdiye kadar buralara alınmanın iki şartı var: vasıfsız olacaksın, bir de şerefsiz olacaksın. Yani bunlara baktığınız zaman bu adamların tek başına böyle bir cemiyet tarafından pohpohlanıp bir yerlere getirilmeden adam olacak ne bir yetenekleri vardır, ne de kendi başlarına fikirler üretecek, birşeyler yapacak bir davası olmak gibi özellikleri yoktur. Bunlar plastikten adamlardır. Bu plastik adamlar vasıtasıyla işler yürütülür. İşte bir ülke içinden böyle fethedilir. Bunlar da dışarıda yayın yaptık diye övünürler. Ondan sonra da Türkçeyle bilim yapanı cezalandırırlar."

Oktay SİNANOĞLU